DaVita złotym laureatem programu Najwyższa Jakość Quality International
DaVita – organizacja zapewniająca dializy (zabiegi ratujące życie) – zdobyła to prestiżowe wyróżnienie w kategorii: jakość usług. Kapituła programu doceniła autorski system jakości leczenia organizacji i jego realizację. Wyróżnienie to przyznano DaVita po raz pierwszy.
Idea programu Najwyższa Jakość Quality International
To ogólnopolski projekt, którego celem jest promowanie w firmach, instytucjach i samorządach skutecznych metod zarządzania jakością. Drugim celem jest wskazanie i wyróżnienie tych firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie.
Laureaci programu wyłaniani są w trzech kategoriach:
QI product – produkt najwyższej jakości,
QI services – usługi najwyższej jakości,
QI order – zarządzanie najwyższej jakości.
I ponadto w czterech grupach podmiotów, uzależnionych od wielkości zatrudnienia (firmy małe, średnie i duże) oraz w odrębnej grupie – samorząd. W tym roku program odbywał się po raz 19.
Złote laury dla DaVita
Do konkursu w kategorii QI services – usługi najwyższej jakości DaVita zgłosiła autorski system jakości leczenia. Zgłoszenie liczyło kilkadziesiąt stron, które obrazowały różne elementy podejścia do jakości i zarządzania jakością w DaVita. W odpowiedzi organizacja usłyszała:
„Jest mi niezwykle miło poinformować, iż DaVita sp. z o.o. otrzymała tytuł Laureata Programu oraz Złote Godło QI 2025 w kategorii: QI Usługi Najwyższej Jakości! Serdecznie gratuluję.
Kapituła Programu, odbywającego się pod patronatem: Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Katedry Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Polskiego Komitetu Normalizacyjnego bardzo wysoko oceniła Państwa zgłoszenie i nagrodziła działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach Państwa działalności, zwłaszcza w zakresie usług – przedmiotu konkursowego zgłoszenia.
Serdecznie gratuluję zarządowi oraz wszystkim pracownikom DaVita sp. z o.o., którzy przyczynili się otrzymania tej prestiżowej nagrody!”.
– Bardzo miło się czytało te słowa. Niezmiernie cieszy mnie, że nasze podejście jest zauważane i docenianie przez ekspertów. To kolejny dowód na to, że jakość i bezpieczeństwo, na które stawiamy w naszej pracy, są naprawdę ważne. Jestem pewien, że Złote Godło QI potraktujemy jako dodatkową motywację do kontynuacji i rozwoju procesów związanych z dbaniem o naszych pacjentów. Dziękuję! – komentuje przyznanie tytułu dr hab. n. med. Szymon Brzósko, Dyrektor Medyczny DaVita Polska.
– Jestem bardzo dumny i dziękuję całemu Zespołowi DaVita za codzienny wysiłek i pasję. Największe podziękowania należą się zespołom ośrodków medycznych, nadzorowi medycznemu i klinicznemu, niemniej każdy pracownik i współpracownik DaVita dołożył do tego sukcesu swoją cegiełkę. Gratuluję! – podsumowuje Krzysztof Hurkacz, Dyrektor Generalny DaVita Polska.
Cały system jakości DaVita służy temu, by pacjenci, którzy potrzebują dializ, mogli: czuć się dobrze podczas zabiegów, rzadziej byli hospitalizowani i by jak najdłużej mogli cieszyć się życiem.